نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار نهایی شدن برنامه‌های تامین مسکن، درمان و پزشکی زائران حج تمتع ۹۶ تا هفته آینده شد.

برنامه‌های مسکن، درمان و پزشکی حجاج هفته آینده نهایی شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ضمن استماع گزارش رئیس سازمان حج و زیارت درباره تامین مسکن حجاج، خواستار نهایی کردن هرچه سریعتر این برنامه‌ها و اقدامات حوزه درمان و پزشکی در هفته آینده شد.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت کارگروهی تشکیل شد و مسئولیت یافت که نقاط ضعف و قوت آموزش درحوزه حج و زیارت را بررسی و راهکارهای مناسب را برای تصمیم گیری نهایی به این نشست ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین به گزارشهای دریافتی درباره برخی مشکلات زائران در عتبات عالیات اشاره کرد و از رئیس سازمان حج و زیارت و مسئولان حوزه عتبات خواست که در این باره هرچه زودتر چاره اندیشی و برای رفع مشکلات و نگرانیها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان این جلسه برای شرکت در دومین نشست مسئولان و نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام راهی عراق شد.

نشست هم اندیشی اعتاب مقدسه جهان اسلام با هدف بررسی منشور حقوق زائر از روز چهارشنبه در کربلای معلی آغازخواهد شد و مسئولان و نمایندگان اعتاب مقدسه در رابطه با استفاده از ظرفیتهای اعتاب مقدسه به تبادل نظر پرداخته و هیئتهای شرکت کننده در جشنواره ربیع الشهاده حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
کمال
۱۱:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
نوزده آیه در سوره های مختلف کلام الله مجید درباره جلوگیری (صد عن سبیل الله )از رفتن به حج بیت الله الحرام نازل شده و عمل جلوگیری را تقبیح کرده وهر عملی را که قرآن کریم نفی کند مساوی کفر و دشمنی با خداست . فتوادرباره این عمل (حج تمتع ) فقط در صلاحیت مراجع است .
کسانی که این سخنان را درباره اعزام به حج میزنند ازبی اطلاعی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا که مردیم فهیم ایران می دانند که اگر ریالی در عربستان خرج شود بر سر مردم بی گناه بصورت بمب ریخته می شود
United States of America
ایراتی
۰۸:۳۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
رفتن به عربستان به هر عنوانی و هزینه کردن در عربستان کمک کردن به گروهائی چون داعش وطالبان است که جان ومال شیعه برای آنها ارزشی ندارد و تأمین مالی جنگ های عربستان برعلیه ملت های مظلوم چون یمن است. پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۶:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
چه اصراری هست که مردم برن حج؟ کمک به مردم خودمون واجبتر از حج رفتن
Netherlands
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
این همه سرمایه گذاری که برای حج میکنن ، برای جوونهای بیکار میکردن چی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
والله خدا هم راضیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
از شما خواهش میکنم اخبار اعزام حجاج را حذفش کنید واقعا باعث شرمندگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایا مردمو به راه راست هدایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
انشاالله که مردم فهیم ثبت نام نمیکنند و پولشان را در کشور خودشون و برای مردم خودشون خرج می کنند
آخرین اخبار