در مراسمی از آتش نشانان داوطلب فعال قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی قزوین در این مراسم گفت: آتش نشانان داوطلب با حضور در میان قشرهای مختلف جامعه، نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایمنی دارند به طوری که با اجرای این طرح و مشارکت مردم در آموزش موارد ایمنی در بسیاری از موارد عملیات‌های سازمان آتش نشانی کاهش یافته است.
 
تجلیل از آتش نشانان داوطلب
 
ذوالقدر افزود: ساماندهی و توسعه نیروهای آتش نشان داوطلب از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم سازمان آتش‌نشانی قزوین به شمار می‌رود، چرا که این نیرو‌ها آموزش دیده در مواقع لزوم می‌توانند به عنوان مکمل سازمانهای امدادی در حوادث گوناگون و همچنین دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.
 
تجلیل از آتش نشانان داوطلب 
 
در ادامه ابراهیم رشوند مسئول داوطلبین سازمان آتش نشانی در این مراسم گفت : بیش از ۶۰۰ داوطلب آتش نشان زن و مرد پارسال آموزش دیدند و به همه شرکت کنندگان در این دوره‌ها نیز پس از برگزاری آزمون‌های علمی و عملی گواهینامه مربوطه داده شد.
 
 
تجلیل از آتش نشانان داوطلب 
 
 متقاضیان عضویت در طرح آتش نشان داوطلب میتوانند در زمان اداری روزهای غیرتعطیل به واحد آتش نشانان داوطلب، واقع در ایستگاه شهید بابایی قزوین مراجعه و یا نام و نام خانوادگی خود را به همراه عبارت «داوطلب آتش نشانی» به شماره ۳۰۰۰۵۰۰۱۲۵ پیامک کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.