كاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: الاهلى تيم خطرناكى است و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانيم اين تيم را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی امارات اظهار کرد: در ابتدا بايد بگويم ما بازی رفت را واگذار کردیم. اولین بازی آسیایی خیلی از بازیکنان جوان ما بود که تجربه بازی در آسیا را نداشتند اما ازر حال حاضر به عنوان تیم صدرنشین هستیم و جوانان ما پخته‌تر شدند.  
 
وى ادامه داد :فردا بازی سختی داریم و کمتر از بازی با السد نیست. ما با حمایت هواداران السد را بردیم و امیدواریم فردا هم هواداران به ورزشگاه بیایند  تا ما تيم الاهلی را ببریم و با پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.
 
حیدری افزود :وقتی وارد رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا شدیم، یک سری بازیکنان ما در آسیا بازی نکرده بودند اما آنها چند بازی کرده‌اند و می‌دانند شرایط ما به چه صورت است.  
 
وى بيان كرد :تیم ما با تجربه‌تر شده است و فردا شانس حضور هواداران را داریم که الاهلی این شانس را نداشت. در بازی با السد این هواداران را داشتیم و می‌دانستم که بازی را می‌بریم. برای زدن ضربه آخر پنالتی هم مطمئن بودم و ضمن اینکه بايد بگويم الاهلی تیم خطرناکی است و در بازی قبل در خانه حریف پیروز شده است و به نوعى بايد بگويم آنها تیم حرفه‌ای هستند و باید هوشمندانه بازی کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حیدری ، استقلال ، الاهلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار