فرماندار فاریاب گفت: اورژانس فاریاب با اعتبار ۲ میلیارد تومان در سالجاری راه اندازی می‌شود.

راه اندازی اورژانس فاریاب در سالجاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی نیک نفس فرماندار فاریاب در جلسه هماهنگی ساخت ساختمان اورژانس شبانه روزی گفت: بزرگ ترین سرمایه برای هر جامعه ای وجود نیروی انسانی متعهد است که به لطف خدا کشور ایران و مردم فاریاب در این زمینه پیشرو هستند از طرف دیگر یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرتفع کردن نیازهای اساسی مردم بخصوص در امر سلامت و بهداشت است و امیدواریم با راه اندازی اورژانس فاریاب قدمی مثبت در این زمینه برداریم.
 
وی افزود: پیمانکار این پروژه قول مساعد جهت ساخت این پروژه را ظرف مدت شش ماه داده است و امیدواریم این امر هرچه زودتر تحقق پیدا کند و موجب مرتفع شدن مشکلات مردم در حوزه سلامت شود.
 
فرماندار فاریاب با بیان اینکه زیربنای این ساختمان یک هزار و صد متر است، افزود: اعتبار این پروژه بیش از دومیلیارد تومان است که تمام این اعتبار تامین شده است.
 
نیک نفس اظهار داشت: این اورژانس با ده تخت بستری و تجهیزات کامل راه اندازی می شود که هدف از راه اندازی اورژانس فاریاب وجود مشکلات زیاد مردم جهت مراجعه به فوریت های پزشکی است که به لطف خدا با راه اندازی این اورژانس مشکلات مرتفع می شود.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.