آخرین گزارش‌ها نشان از این دارند که تقاضا برای گلکسی اس ۸ پلاس، نسبت به نسخه‌ی ۵.۸ اینچی این گوشی هوشمند بیشتر شده است.

گلکسی اس 8 پلاس پرفروش‌تر از گلکسی اس 8 شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس آخرین گزارش منتشرشده، تقاضا برای نسخه‌ی ۶.۲ اینچی یا همان گلکسی اس ۸ پلاس از نسخه‌ی ۵.۸ اینچی این گوشی هوشمند فراتر رفته است. سامسونگ هفته‌ی گذشته عرضه‌ی رسمی نسل جدید پرچم‌داران خود را در کشور‌های کره‌ی جنوبی و آمریکا آغاز کرد. آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارند که کاربران به دنبال گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ‌تر هستند.

مؤسسه‌ی Yuanta Securities Korea Co با انتشار گزارشی اعلام کرده است که انتظار دارد فروش گلکسی اس ۸ در سال جاری میلادی به آمار بیش از ۵۰.۴ میلیون دستگاه برسد که در این بین گلکسی اس ۸ پلاس ۵۳.۹ درصد از مجموع فروش را مال خود خواهد کرد و از این‌رو ۲۷.۱ میلیون دستگاه از پرچم‌داران جدید به فروش رفته‌ی سامسونگ، نسخه‌ی ۶.۲ اینچی خواهند بود.

سامسونگ، گلکسی اس ۸ پلاس را در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار کرده، در حالی که گلکسی اس ۸ تنها در یک نسخه با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی راهی بازار شده است.

کارشناسان استفاده از محتوایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای در کنار مشاهده‌ی ویدیو در گوشی‌های هوشمند را عامل اصلی علاقه‌ی بیشتر کاربران به نمایشگر‌های بزرگ می‌دانند. تحلیل‌گران عامل دیگری را نیز باعث افزایش فروش نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ می‌دانند که همان Samsung DeX یا ماژول مربوط به تبدیل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به یک رایانه‌ی رومیزی است که از طریق اتصال ماوس، کیبورد و نمایشگر میسر می‌شود.

آمارها نشان از این دارند که نسخه‌ی مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر در نسل‌های پیشین پرچم‌داران سامسونگ بیشتر مورد پسند کاربران بوده است؛ به‌طوری‌که به ترتیب در مورد گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷، نسخه‌ی اج ۵۱.۳ و ۵۱.۹ درصد از فروش کلی این محصولات را به خود اختصاص داده است.

استقبال از نسخه‌ی بزرگ‌تر یا همان گلکسی اس ۸ پلاس تأثیر بیشتری هم بر گزارش مالی سامسونگ خواهد داشت؛ چراکه حاشیه‌ی سود این گوشی هوشمند از نسخه‌ی کوچک‌تر بالاتر است.

منبع:زومیت
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار