معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر لزوم ترویج فرهنگ نشات گرفته از رویداد مهم دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف شاه‌حسینی گفت: اگر مهمترین رویداد کشور را وقوع انقلاب اسلامی بدانیم که بدون تردید همینطور نیز هست، سالهای دفاع مقدس مهمترین واقعه‌ای است که پس از انقلاب اسلامی ایران در کشور اتفاق افتاده است.

شاه‌حسینی افزود: سالهای دفاع مقدس یکی از برهه‌هایی است که آیین و فرهنگ جدیدی را در کشور گستراند و تلفیقی از تلاش و کوشش و سازندگی و معنویت بود.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بزرگداشت اتفاقات مهم سالهای دفاع مقدس را سرمایه‌گذاری برشمرد و افزود: باید از سرمایه‌های اینچنینی برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

شاه‌حسینی با تاکید بر اینکه یادآوری اتفاقات مهم به ما هویت می‌بخشد، افزود: اینگونه یادآوری‌ها منجر به تلاش در راستای پیشرفت و امید و سازندگی کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه رخدادهای سالهای دفاع مقدس قابل مقایسه با هیچ اندوخته مالی و مادی نیست، افزود: این انسجام و با هم بودن بدون هیچ طمع ورزی و قصدی در طول سال‌های دفاع مقدس نمودی از مدیریت جهادی است که تبلور آن را در سال‌های دفاع مقدس می‌توان یافت که حس شیرین فداکاری، ایثار، قدم گذاشتن در راه معنویت و ایثار را در افراد تداعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس مهمترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راه دفاع از آرمان‌های خود در طبق اخلاص گذاشتند، تاکید کرد: باید فرهنگ برخاسته از رویداد مهم دفاع مقدس را در کشور ترویج کرد.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه سالهای دفاع مقدس دارای عمق وسیعی است که باید سالیان متمادی تلاش کرد تا به ابعاد مختلف آن دست پیدا کرد، یادآور شد: به اعتراف خیلی‌ها تنها بخش کوچکی از دفاع مقدس به عنوان مهمترین رویداد کشور پس از انقلاب اسلامی توانسته در معرض داوری قرار بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه باتاکید بر اینکه خیلی از کشورها تلاش می کنند تا مشابه رخدادهای سال های دفاع مقدس در کشور ما را داشته باشند و گاه حتی دست به جعل برخی از رخدادها می‌زنند، افزود: در طول دوران دفاع مقدس در کشور اتفاقاتی رخ داده که باید همواره تذکر داده شوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.