22 فقره انواع سرقت در مازندران کشف شد.

سرهنگ ناصرعلی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم، ماموران انتظامی در پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های استان در 24 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، بیش از 22 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی افزود: در این خصوص تعداد زیادی از متهمان به سرقت شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

صفر پور از کشف بیش از دو دستگاه خودرو سرقتی و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه طی این مدت خبر داد و گفت: بیشترین آمار سرقت مربوط به سرقت داخل خودرو، منزل، مغازه، کیف قاپی و سرقت از اماکن بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان مواد در24 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 21 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفر پور از کشف بیش از هفت کیلوگرم انواع موادمخدر شامل حشیش، تریاک، هروئین و شیشه طی روز گذشته خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار