طرح تجمیع مرکز پلیس 110 سبب رضایتمندی مردم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه بررسی روند اقدامات و فعالیت های طرح تجمیع مرکز فوریت های پلیسی 110 استان گفت: راه اندازی این مرکز پل ارتباط مردم با پلیس و یکی از رویکرد های مهم و تاثیر گذار ناجا در حوزه پیشگیری از جرایم دانست.

وی افزود: مرکز فرماندهی و کنترل پلیس110 به عنوان قلب تپنده ای است که تمامی امور از اين مرکز شروع شده و در نهايت به اين مرکز ختم می شود و حضور به موقع پليس فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته و موجب ایجاد نا امنی برای مجرمان و افزایش احساس امنیت برای شهروندان می شود.

فرمانده انتظامی مازندران، یکی از اهداف مهم طرح تجمیع مرکز فوریت های پلیسی 110 را ارتقاء سرعت عمل و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس برشمرد و گفت: تقویت سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، خدمات رسانی مطلوب و شايسته به شهروندان از دیگر اهداف این طرح است.

سردار میرفیضی با اشاره به برخی تماس های غیر ضروری با مرکز فوریت های پلیسی 110 از سوی شهروندان، افزود: شهروندان از تماس های غیر ضروری با پلیس 110 جدا خودداری و پلیس را در ارائه خدمات سریع و به موقع به افرادی که دچار سانحه و یا مشکل شدند، یاری کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۱۹:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام
سلام به کلیه نیروهای زحمتکش پلیس 110 مخصوصا برادرانیکه با مزاحمین اجتماعی برخورد میکنند بنده همیشه این عزیزان را دعا میکنم ودستشون را می بوسم خدا قوت دلاور دشمنتان کور شود وخدا شمارا حفظ کند