معاون پژوهش آموزش و پرورش کرمان از برگزاری 2 میلیون و 852 هزار نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه فرهنگیان خبر داد.

برگزاری بیش از دو میلیون نفر ساعت دوره ضمن خدمت ویژه فرهنگیان کرمانی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید رضا دعاگویی، معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: برگزاری دوره های ضمن خدمت در سال 95 نسبت به سال نود و چهار 61 درصد رشد داشته و 24 درصد هم در هزینه برگزاری این دوره ها صرفه جویی شده است.

وی به تجهیز ادارات آموزش و پرورش استان به فیبر نوری اشاره و تصریح کرد: بیش از 700 هزار ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت طی پارسال به صورت مجازی در استان برگزار شده است.

دعاگویی کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان دانست و خاطر نشان کرد : بروز رسانی و توانمندی معلمان با برگزاری دوره های ضمن خدمت نقش موثری در تحقق این راهبرد مهم دارد.

وی بر جلب مشارکت دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی در تکریم از مقام معلم تاکید کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت شوراها و نهادهای قانونی استانی ، منطقه ای ، محلی و مدرسه ای ، رسانه ملی ،  شورای دانش آموزی و نهادهای مردمی  با محوریت انجمن اولیا و مربیان ضروری است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مراسم های تجلیل از فرهنگیان استان در سطح منطقه و شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آیین تجلیل از معلمان نمونه استان در قالب دومین جشنواره آگیرا در خردادامسال برگزار می شود.

دعاگویی از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان چهره های ماندگار آموزش و پرورش نام برد و افزود:  از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی در شهرستان ها و مناطق استان همزمان با هفته معلم تجلیل می شود.

وی از فعالیت 362 مدرسه با وجود یک تا هفت دانش آموز خبر داد و گفت: پوشش 100 درصدی دانش آموزان در اقصی نقاط استان در راستای تحقق عدالت آموزشی از مهمترین راهبرد های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.