فرماندار کرمانشاه گفت: با اقدام های انجام گرفته و برنامه ریزی بعمل آمده امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبرگفت: در مجموع 2 هزار و657 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند.

وی افزود: در حوزه شهری و در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت نام کردند، صلاحیت 364 نفر در هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات تائید شدند.

رنجبر همچنین با اشاره به استعفای هفت نفر از نامزدها، یادآوری کرد: صلاحیت 31 نفر نیز که 27 نفر آن ها در حوزه شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در حوزه شهرهای ماهیدشت، کوزران و هلشی بودند احراز نشد.
فرماندار کرمانشاه همچنین به تائید صلاحیت شدگان شورای روستاهای بخش های تابعه شهرستان کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 356 نفری که ثبت نام کرده بودند صلاحیت 2 هزار و 293 نفر تائید شد اما صلاحیت 63 نفر احراز نگردید.
وی افزود: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده تا ششم اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را کتبا اعلام کنند که داوطلبان شورای شهر باید به هیات نظارت بر انتخابات استان و داوطلبان شورای روستا نیز باید به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان های تابعه خود مراجعه نمایند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.