عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها گفت: علت این اتفاقات نداشتن مدیریت منسجم است و ما باید بازار کار خارجی و داخلی را به یکدیگر وصل کنیم.

ضرورت تشکیل سازمان بسیج اشتغال/فقدان انسجام عامل تعطیلی کارخانه‌هاست
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در نطق میان دستور خود اشتغال و انتخابات را دو محور پیش روی ملت ایران در سال 96 خواند و گفت: این دو محور به هم پیوند خورده و ضرورت دارد که در موضوع اشتغال و انتخابات همگی ورود کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان این‌که ملت ایران جنگ هشت ساله را با کمترین امکانات مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم از موانع سختی که دشمن قرار داده بود با سلامت بیرون آییم.

وی افزود: امروز در یک جنگ اقتصادی ناخواسته قرار گرفته‌ایم و برای این‌که از این تهدید بیرون آییم باید همه ملت ایران عزمشان را جزم کنند.

رنجبرزاده قوای سه گانه را برای پاسخ‌گویی به حل مسئله اشتغال فراخواند و با تأکید بر ضرورت تشکیل سازمان بسیج اشتغال خواستار شکل‌گیری آن شد.

وی با تأکید بر این‌که با شعار گویی و پشت میز نشستن نمی‌توان مسئله  اشتغال را حل کرد آن را یک معادله چند وجهی پیچیده خواند و بیان داشت: برای حل این مسئله باید وزرای با انگیزه به روی کار آیند.

رنجبرزاده با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها بیان داشت: علت این اتفاقات نداشتن مدیریت منسجم است و ما باید بازار کار خارجی و داخلی را به یکدیگر وصل کنیم و بخش‌های خصوصی را به یکدیگر پیوند زنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به این‌که هفت میلیون بیکار در کشور وجود دارد، اظهار داشت: اگر سالی یک میلیون اشتغال ایجاد شود در سال 1400 نیز همچنان آمار بیکاری بالاست و باید برای پاسخگویی به این مشکل سالی 1.5 میلیون شغل ایجاد کنیم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار