تیم کریکت منطقه آزاد چابهار قهرمان باشگاههای کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: تیم کریکت منطقه آزاد چابهار با شکست تیم گاز سراوان قهرمان باشگاههای کشور شد.

نصیر بارکزهی افزود: تیم منطقه آزاد چابهاردر دیدار فینال این رقابت ها با نتیجه ٢٠٥ بر ١٥٧ تیم کریکت گاز سراوان را شکست داد.

وی افزود: رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در رشته کریکت به مدت سه روز و با حضور تیم های سازمان منطقه آزاد چابهار، تهران، اصفهان و گاز سراوان در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم منطقه آزاد چابهار در مجموع با کسب سه برد به مقام قهرمانی رسید و تیم گاز سراوان با 2 برد و یک باخت به مقام نائب قهرمانی نائل آمد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در این رقابت ها بازیکنان در رده های مختلف سنی حضور داشتند و نفرات منتخب زیر 16 و 19 سال به ترتیب به مسابقات آسیایی کویت و قطر اعزام خواهند شد.

بارکزهی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار توجه ویژه ای به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار