دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین گردهمایی تراک‌سواران ایران به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین تنهایی  اظهار کرد: در گردهمایی تراک‌سواران ایران که پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، افراد با خودروهایی همانند بلیزر، سابرین، کاستوم، دوج و فورد شرکت می‌کنند.

وی افزود: محل برگزاری این همایش، کاروانسرای عباسی است و تاکنون استقبال خوبی از بیشتر استان‌های کشور برای شرکت در این همایش صورت گرفته است.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان، روز جمعه هفته جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت هفته سلامت رالی اتومبیل‌رانی خانواده برگزار می‌کند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این همایش حدود 100 خودرو حضور دارند و رالی از درب غربی دانشگاه اصفهان به شهرستان نطنز، بادرود، امامزاده آقاعلی‌عباس و بلعکس برگزار می‌شود.

تنهایی بیان داشت: ترویج و فرهنگ‌سازی درست رانندگی کردن و استفاده از کمربند ایمنی هدف از برگزاری این همایش است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به انجام می‌رسد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.