ملی پوش تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دولتمردان و رجال سیاسی باید نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند چون کمک‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پاسخگوی فازهای ورزش اول کشور نیست.

بیابانگرد: کمک‌های وزارت و کمیته المپیک پاسخگویی هزینه‌های کشتی نیست

افشین بیابانگرد ملی پوش کشتی فرهنگی کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بعد از آغاز سال جدید دومین مرحله از تمرینات تیم ملی در حال برگزاری است.

کمتر از 20 روز تا مسابقات آسیایی زمان داریم و در حال سپری کردن دوران سختی هستیم که انشاءاله بتوانیم در رقابت‌های پیش رو سربلند باشیم.

بیابانگرد در خصوص غیبت ملی پوشان المپیکی در اردوی تیم ملی هم توضیح داد: بعد از شرکت در المپیک همه شرکت کنندگان باید دوران استراحت را سپری کنند و فکر می‌کنم که آن‌ها هم در حال سپری کردن این دوران هستند. بعد دوباره تمریناتشون را آغاز کنند و اگر احساس کنند که می‌تواند به تیم ملی کشورمان کمک کنند به تیم ملی برگردند و کمک کنند که مطمئنا هم همین خواهد شد.

وی در خصوص دشواری تمرینات هم تصریح کرد: سختی تمرینات در رشته کشتی با دیگر رشته‌ها متفاوت است و ما هم سخت مشغل تمرین هستیم تا در مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی به نتیجه دلخواه برسیم.

قهرمان جام جهانی 2014 در خصوص کم توجهی‌ها به رشته کشتی هم ادامه داد: به نظر من فدراسیون کاری که از دستش بر می‌آید را به نحو احسن انجام می‌دهد اما موضوع این است که دولتمردان به ورزشی مثل کشتی که رشته ملی و اول کشورمان به حساب می‌آید نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

چون تنها کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پاسخگوی نیاز ما و هزینه‌های کشتی نیست و این نیازمند این است که دولتمردان و رجال سیاسی که در جایگاه تصمیم گیری هستند یک دید ویژه‌ای به کشتی داشته باشند.

امیدوارم در سال جاری به کشتی یک نگاه ویژه‌ای داشته باشیم ، هم دولتمردان و هم از سوی اسپانسرها که در ورزش سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها: کشتی ، رزمی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار