تغييرات به كادر فنى استقلال رسيد/ حضور مربيان جديد روى نيمكت آبى ها

اين طور كه از شواهد پيداست تغييرات استقلال به كادر فنى هم رسیده و در فصل آینده نیز شاهد اضافه شدن مربيان جديد به نیمکت خواهیم بود.

تغييرات به كادر فنى استقلال رسيد /حضور مربيان جديد روى نيمكت آبى هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به كنار رفتن استيو جونز مربى بدنساز استقلال از اين تيم در نهايت علیرضا منصوریان در اواسط لیگ بدون مربى به كار خود ادامه داد. 

اين طور كه شنيده مى شود پس از مذاکراتی كه منصوريان با باشگاه انجام داده، قرار است طی هفته های آینده و قبل از آغاز لیگ هفدهم یک مربی بدنساز خارجی به کادر فنی آبی پوشان اضافه شود. 

در میان گزینه های مدنظر منصوریان به نظر می رسد، میک درموت مربی سابق تیم ملی که در کنار کارلوس کی روش فعالیت می کرد، شانس بیشتری دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد این مربی در لیگ هفدهم استقلال را همراهی خواهد کرد.

از طرفى شنيده ها حاكى از آن است كه رضا عنايتى نيز به كادر آبى ها اضافه مى شود.

با توجه به اين شرايط به نظر مى رسد نه تنها تغييرات در مديريت باشگاه استقلال در حال انجام است بلكه تغييرات در كادر فنى آبى ها نيز به چشم مى خورد و بايد منتظر ماندو ديد منصوريان با چه طرز تفكرى و با چه مربيانى فصل آتى را آغاز خواهد كرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار