دبیر اجرایی دهمین همایش بین‎المللی پژوهش‎های قرآنی از حضور نخبگان جهان اسلام از کشورهای مختلف در مراسم اختتامیه این همایش خبرداد.

دهمین همایش بین‎المللی پژوهش‎های قرآنی فردا در قم آغاز می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دکتر رضا امانی، گفت: یکی از فعالیت‎هایی که در راستای انتفاع همگانی از آثار علمی همایش بین‎المللی پژوهش‎های قرآنی انجام شده است، انتشار چاپی و مجازی و لوح فشرده مقالات علمی همایش است.
 
وی افزود: یکی از اتفاقات بزرگ این همایش، امضای قرارداد با مراکز متعدد دانشگاهی در ایران برای انتشار آثار منتخب این همایش در مجلات علمی پژوهشی آن‌ها است.
 
دبیر اجرایی دهمین همایش بین‎المللی پژوهش‎های قرآنی گفت: همایش در روز ۴ اردیبهشت ماه، آغاز و در نوبت صبح، مقالات برگزیده در دو بخش فارسی و انگلیسی در دو پنل علمی هشت مقاله را مورد نقد و ارزیابی قرار می‎گیرد.
 
وی تصریح کرد: فرایند ارزیابی مقالات در چهار مرحله طراحی و اجرا شد؛ در نهایت از بیست مقاله برتر در روز همایش و با حضور شخصیت‎های ملی و بین‎المللی تقدیر و تجلیل خواهد شد.
 
وی گفت: میهمانانی از نخبگان قرآنی جهان اسلام در این همایش حضور خواهند داشت و از نزدیک با فرایند فعالیت‎های بی نظیر پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در عرصه قرآنی آشنا خواهند شد.
 
دبیر اجرایی این همایش تصریح کرد: این همایش از ساعت ۸: ۳۰ روز ۴ اردیبهشت ماه بابرگزاری پنل‎های علمی آغاز می‎شود و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است در این مراسم از پوستر همایش نیز رونمایی شد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار