مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در بیت امام جمعه قصرشیرین با وی دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ارسلان حسینی در این دیدار، با اشاره به اهمیت کار در حوزه ورزش و جوانان گفت :همه ما در مقابل بهبود شرایط این 2 حوزه مسوول هستیم هر اندازه ورزش در سطح جامعه توسعه یابد، کاهش آسیب ها را در پی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به سرمایه‌گذاری گسترده برخی کشورها به ورزش اشاره کرد و افزود:ورزش اهرم بسیار خوبی برای معرفی بیشتر توانایی ها و بروز استعدادهای درخشان است.

حسینی در ادامه به موضوع جوانان اشاره کرد و خواستار حمایت معنوی و رهمنودهای ارشادی امامان جمعه شهرستان ها در خصوص همراه شدن تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط در اینخصوص شد.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام ملکی امام جمعه قصرشیرین ، گفت: قصرشیرین به عنوان پیشانی نظام ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و با داشتن 186 کیلومتر مرز با عراق نقش بسیار زیادی در صادرات کالایی دارد

وی افزود:اگر ورزش در جامعه اسلامی نهادینه شود و تبدیل به فرهنگ شود بسیار ی ار آسیب ها کاهش می یابد. امام جمعه قصرشیرین ؛نهادینه ورزش را عامل سلامت جامعه و افراد دانست و گفت:بستر سازی خوبی در این زمینه صورت گرفته است و لازم است توسعه یابد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.