نماینده مردم شبستر گفت: وضع کشاورزی آذربایجان شرقی نیاز به ساماندهی و توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از دفتر ارتباطات نماینده مردم شبستر در مجلس، آقاپور علیشاهی در مجلس خطاب به جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: انتظار داریم نسبت به ساماندهی وضع کشاورزان استان آذربایجان‌شرقی توجه ویژه شود و برای جلوگیری از مهاجرت کشاورزان برنامه جدی در نظر گرفته شود.
 
وی ضمن اعلام تسلیت به مردم شریف ایران برای حادثه جان گداز سیل استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: از پیام مقام معظم رهبری در خصوص این حادثه و حضور ریاست جمهوری اسلامی در تاریخ 30 فروردین 1396 جهت همدردی و همدلی با مردم غیور استان و بررسی عمق فاجعه تشکر می‌کنم.
 
نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی خطاب به نوبخت عنوان کرد: با وجود سیل‌های متعدد در منطقه شبستر حتی یک ریال کمک‌های بلاعوض یا وام بنیاد مسکن و حتی تخصیص اعتبار برای لایروبی مسیل رودخانه‌های این منطقه اختصاص پیدا نکرده است، تقاضا داریم به منطقه شبستر توجه بیشتری شود.
 
وی خطاب به جلالی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اظهار داشت: انتظار داریم نسبت به ساماندهی وضع کشاورزان استان آذربایجان شرقی توجه ویژه شود و برای جلوگیری از مهاجرت کشاورزان برنامه جدی در نظر گرفته شود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.