کرمانشاه؛

توزیع بیش از2میلیارد فرآورده نفتی

2 میلیارد و 11 میلیون و 141 هزار لیتر فرآورده های نفتی در سال گذشته در استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: 2 میلیارد و 11 میلیون و 141 هزار لیتر فرآورده های نفتی در سال گذشته در استان توزیع شده است.

سیدرمضان هاشمی گفت: شرایط جغرافیایی منطقه و پراکندگی مصرف کنندگان، اهمیت فرآیند سوخترسانی به شهروندان محترم و سختی کار را مضاعف کرده است.

وی سهم بنزین مصرفی در یکسال گذشته را 461 میلیون و 615 هزار لیتر اعلام و تصریح کرد: این میزان در قیاس با مدت مشابه سال ۹۴ ، 3 درصد افزایش داشته است .

هاشمی افزود: میزان مصرف نفت سفید استان در سال گذشته 168 میلیون و 444هزار لیتر بوده که نسبت به سال قبل از آن تغیر خاصی نداشته است.

مدیر منطقه کرمانشاه با بیان اینکه، در یکسال گذشته 695 میلیون و 843 هزار لیتر فرآورده نفتگاز در این منطقه مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال 94 کاهش 12 درصدی را نشان می دهد.

این مقام مسئول در خصوص مصرف فرآورده نفتکوره در همین بازده زمانی نیز گفت: بیش از 685 میلیون و 239 هزار لیتر نفتکوره در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ کاهش 22 درصدی داشته است، که نسبت به سایرفرآورده ها و کنترل مصرف آن ، گام بسیار موثری در بهینه سازی مصرف سوخت استان بوده است.

 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.