امسال بیمه شدگان بیمه اجتماعی روستاییان ، عشایر و کشاورزان در هرمزگان می توانند حق بیمه های خود را به صورت اقساط پرداخت کنند.

پرداخت اقساطی حق بیمه روستایی ، عشایری و کشاورزی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، محمد علی دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان گفت: بر اساس بخشنامه سال جدید بیمه شدگان می توانند با انتخاب خود حق بیمه ها را حداکثر در 2 قسط پرداخت کنند.
 
وی افزود: امسال حداقل حق بیمه ها از 180 هزار تومان به 210 هزار تومان و حداکثر حق بیمه ها از 420 هزار تومان به 480 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
 
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ، عشایر و کشاورزان هرمزگان گفت: امسال برای کاهش هزینه ها در صدور گواهی نامه های عضویت، بیمه شدگان پس از پرداخت حق بیمه با مراجعه به سازمان های خدمت رسان گواهی نامه های خود را دریافت می کنند.
 
دشوارگر افزود: پیش از این بیمه شدگان برای دریافت گواهی نامه های عضویت باید به دفاتر بیمه اجتماعی روستاییان، مراجعه می کردند.
 
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان گفت:علاوه بر روستاییان، عشایر و کشاورزان، ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر، افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی، مربیان مهدهای کودک، کارکنان شرکت های فعال در زمینه کشاورزی و رانندگان بخش حمل و نقل روستایی نیز می توانند از مزایای این بیمه برخوردار شوند.
 
دشوارگرگفت: متقاضیان برای خرید این بیمه می توانند به دهیاری ها، بخشداری ها و 122 کارگزاری بیمه اجتماعی روستاییان ، عشایر و کشاورزان در روستاهای هرمزگان مراجعه کنند.
 
محمد علی دشوارگر افزود: بیش از 15 هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان،عشایر و کشاورزان قرار دارند.
 
وی گفت: این آمار معادل 10 درصد از جمعیت بالای 18 سال روستایی ، عشایر و کشاورز هرمزگان است که با این بیمه از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.
    
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.