کلاهبرداران فروش خودرو‌های خارجی به دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی در یکی از نمایشگاه‌های شهر قزوین با این بهانه که خودرو‌های های خارجی را بدون گمرگ از چابهار وارد می‌کنند و زیر قیمت بازار به فروش می‌رسانند، خریداران را تطمیع می‌کردند.
 
انهدام باند کلاهبرداری 
 
 
 
سردار محمودی افزود: این کلاهبرداران با دریافت پول، خودرو را بعد از مدتی بدون ارائه سند تحویل مشتریان می‌دادند.
 
وی اضافه کرد: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته مشخص شد هیچ خودرویی از "چابهار " بدون پرداخت عوارض گمرگ توسط کلاهبرداران وارد نشده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: کلاهبرداران پس از دریافت پول، خودروی خارجی خود را تحویل خریدار می‌دادند و پس از گذشت مدتی مالک خودرو با اخذ دستور قضایی توقیف خودرو، خریداران را به انعقاد قولنامه اجاره‌ای به بهانه مشخص شدن تکلیف خودرو و انتقال سند تهدید می‌کردند.
 
وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه گفت: متهمان از سه شهروند به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان ، متهمان در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و قرار مناسب قانونی برای آنان صادر شد.

سردار محمودی از شهروندان خواست: افرادی که به این شیوه و شگرد از آن‌ها کلاهبرداری شده است برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار