رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز مازندران از برپایی نمایشگاه کتاب با ۱۵-۳۵درصد تخفیف در مجتمع فرهنگی این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضاعشریه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از ١٠ هزار جلد کتاب در قالب حدود ٥هزار عنوان در مجتمع فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر ساری واقع در میدان امام خمینی(ره) آغاز بکار می کند، افزود: کتابهای این نمایشگاه شامل عمومی، روانشناسی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، هنر، زبان، علمی، فرهنگ، کودک و نوجوان، کامپیوتر، آموزشی، مهارت زندگی، علمی، دایره المعارف، نرم افزارهای عمومی و تخصصی، بازی های رایانه ای، پوستر و پازل و... است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب ساری از ساعت ١٠صبح امروز با تخفیف ١٥-٣٥ درصد تا روز ١٠ اردیبهشت پذیرای حضور خریداران و بازدیدکنندگان خواهد بود، گفت: نمایشگاه ازساعت ٨و٣٠دقیقه صبح تا ساعت ٢٠و٣٠دقیقه شب میزبان علاقه مندان است.

عشریه با تاکید اینکه در راستای بحث تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی و جانمایی یار مهربان در سبد فرهنگی خانوار مجوزهای برپایی نمایشگاه های کتاب در سطح شهرستان ساری در طول سال صادر می شود، ابراز امیدواری کرد برپایی چنین نمایشگاه هایی، گامی مهم درجهت شکوفایی فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جامعه باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.