ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت های قهرمانی آسیا تا چند روز آینده اعلام می شود این در حالیست که جای خالی نام عبدولی باز هم به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر گفت: در مورد اوزانی که برای رقابت های قهرمانی آسیا دو نفر اعلام شده است (وزن های 71 و 75 کیلوگرم) بنا به اختياری كه شورای فنی به كادر فنی محول نموده  است، کادر فنی تا چند روز آینده ترکیب تیم ملی را اعلام می کند. 
وی خاطرنشان کرد: کادر فنی در این زمینه با توجه به شرايط آمادگی جسمی و روانی کشتی گیران، بهترین نفرات را برای رقابت های آسیایی هندوستان انتخاب می کند. 
گفتنی است در حالی که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عدم حضور سعید عبدولی در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرده بود عبدولی یکی از بهترین کشتی گیران وزن 75 کیلوگرم جهان است و با توجه به سنش یک سرمایه بسیار عالی برای تیم ملی محسوب می شود اما عبدولی پس از رقابت های جام جهانی در اردوهای تیم ملی شرکت نکرده و همین نشان می دهد که وی در حال حاضر شرایطش برای حضور در این رقابت ها مناسب نیست ولی به یکباره اشکانی با عقب نشینی در تصمیمی دیگر عنوان کرد:با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی و از سوی دیگر امتیاز مناسب عبدولی در وزن 75 کیلوگرم، با موافقت اعضای شورای فنی نام وی در ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بنابراین گزارش عبدولی با غیبت دوباره در اردوی تیم ملی به صورت رسمی نشان داد نمی خواهد از این فرصت استفاده کند و تمایلی برای حضور در رقابت های پیش رو ندارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار