معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های جوانان شهرستان کرمان در این جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،کیوان علیزاده معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور ویژه دبیران در فعالیت های سازمان جوانان،گفت : دبیران کانون ها در شهرستان ها باید به عنوان بازوی اجرایی و مشاور مسئولین امور جوانان شعب به ایفای نقش بپردازند.

وی افزود : آنچه که باید در کانون ها شاهد آن باشیم محوریت آموزش، استقبال از ابتکارات و نو آوری در طرح های ملی، اجرای کلیه برنامه ها در راستای اهداف جمعیت و افزایش تعداد اعضاء در سامانه عضویت جامع است

حسن نامجو سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: هدف از برگزاری این جلسه، بررسی عملکرد کانون ها، تجزیه و تحلیل برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته توسط کانون های این واحد در سطح شهرستان و پرسش و پاسخ با دبیران و اعضا فعال جوانان این شهرستان بوده است.

وی افزود : دبیران ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در کانون هایشان پیشنهادات و ایده های جدید در خصوص اجرای برنامه های ابتکاری در سال جدید نیز عنوان کردند.

در این جلسه دبیران، اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی دانشگاه های باهنر، آزاد، پیام نور، تربیت معلم، علمی کاربردی و کانون جوانان خواهر و بردار حضور داشتند.
انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.