فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه از بدو تاسیس بر پایه مبانی عاشورایی انقلابی زیسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران بر پایه مبانی عاشورایی و برای دفاع از انقلاب اسلامی تشکیل شد و از بدو تاسیس هویت خود را حفظ کرده، انقلابی زیسته و انقلابی مانده است.
 
غیاثی افزود: مدیریت متدین و انقلابی پویایی و سلامت نهاد سپاه را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران محور انسجام نیروهای انقلابی برای دفاع از نظام اسلامی است.
 
غیاثی با اشاره به تشکیلات مستحکم، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه یکی از مبانی اصلی تامین‌کننده امنیت پایدار در کشور است که با حضور در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی به ویژه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقشه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت ایران را نقش بر آب کرده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس نیز گفت: سپاه پاسداران برای حراست از انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های اسلامی تشکیل شد.
 
حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده با بیان اینکه ولایتمداری، شجاعت و تکیه بر معنویت الهی شاخصه‌های سپاه پاسداران هستند، افزود: تفاوت اصلی نیروهای سپاه پاسداران با سایر نیروهای نظامی جهان ویژگی تکیه بر معنویت الهی بر پایه ایمان است که همین ویژگی سپاه پاسداران را به عنوان یک نیروی برتر نظامی در منطقه و جهان معرفی کرده است.
 
وی با بیان اینکه تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرآغاز شکست‌های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا شد، گفت: جوانان پاسدار که از مومن‌ترین،  پاک‌ترین و بهترین جوانان کشور هستند تحت رهبری مقام ولایت در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده تصریح کرد: خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به عرصه‌های دفاعی و نظامی محدود نمی‌شوند بلکه امروز بسیاری از اقدامات راهگشا و تاثیرگذار در عرصه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی و سازندگی با مدیریت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌پذیرند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار