مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فیروز کریمی بازیکنانی که در هر بازی کارت زرد دریافت می کنند را جریمه می کند.

عزیز معبودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم های نفت آبادان و سایپا اظهار کرد: تیم ما از ابتدای این دیدار با ارائه یک بازی منطقی توانست حریف را اسیر تاکتیک های خود کند، فیروز کریمی به خوبی تیم سایپا را آنالیز کرده بود و خوشبختانه با پیروزی مقابل این تیم توانستیم بقا نفت آبادان در لیگ برتر را قطعی کنیم.

وی با اشاره دریافت نکردن کارت قرمز از سوی بازیکنان تیم نفت آبادان در لیگ شانزدهم گفت: نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری است که در فصل جاری کارت قرمز نگرفته است زیرا فیروز کریمی با بازیکنانی که کارت زرد دریافت می کنند به شدت برخورد می کند و جریمه های سنگینی را برای آنان در نظر می گیرد، همین مسئله موجب شده که بازیکنان همواره در بازی های لیگ جانب احتیاط را رعایت کنند.

معبودی در مورد احتمال تمدید قراردادش با تیم نفت آبادان تصریح کرد: اگر شرایط مساعد تیم نفت آبادان ادامه پیدا کند علاقه دارم  قرارداد خود را با این تیم تمدید کنم زیرا نفت آبادان تیمی مردمی و محبوب است و هواداران خونگرم و فهمیده ای دارد.

وی درباره دیدار هفته آینده تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان عنوان کرد: شهرآورد خوزستان برای هر دو تیم از اهمیت وی‍‍ژه ای برخوردار است و تیم ما نیز برای پیروزی بر تیم فولاد خوزستان انگیزه فراوانی دارد.


انتهایر پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار