بیرانوند در یک قدمی ثبت دومین کلین شیت

دروازه بان پرسپولیس قصد دارد دومین کلین شیت خود را برابر الهلال عربستان ثبت کند.

بیرانوند در یک قدمی ثبت دومین کلین شیتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا بیرانوند که توانسته با رکوردی جالب توجه، قهرمانی لیگ برتر را به همراه پرسپولیس کسب کند، امیدوار است در جدال برابر الهلال عربستان دومین کلین شیت خود در آسیا را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد. 
 
بیرانوند که دور رفت با دریافت ۶ گل نتوانسته بود عملکرد خود در تیم ملی و لیگ برتر را تکرار کند، در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد تا کلین شیت او در آسیا هم آغاز شود. او اکنون امیدوار است برابر الهلال عربستان نیز موفق شود این روند را تکرار کند تا سرخپوشان با امیدواری بیشتری برای صعود بجنگند.

علیرضا بیرانوند در لیگ برتر فوتبال عملکرد درخشانی داشته است و این دروازه بان توانسته 17 کلین شیت در لیگ برتر به نام خود ثبت کند و دستکش طلایی را بدست آورد. البته این دروازه بان در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته درخشش چندانی داشته باشد و در هر بازی این رقابت ها گل دریافت کرده است. 

بیرانوند به اهمیت برد برابر الهلال عربستان واقف است و برای اینکه تیمش همچنان شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد باید دروازه اش را برابر حریف عربستانی بسته نگه دارد. 

دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان روز دوشنبه در ورزشگاه مسقط عمان برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار