رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در فروردین ماه ۹۶ از تعداد یک هزار و ۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۱۱۶ مورد پرونده تخلفاتی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رحمان درفشی با اشاره به گزارش عملکرد واحد امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب در فروردین سال ۹۶ اظهار کرد: در این مدت ضمن صدور تعداد ۱۲ پروانه کسب عادی، ۲۴ فقره نیز تمدید شد.

وی با اشاره به میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی شهرستان میاندوآب افزود: در این زمینه ۷۸ هزار لیتر نفت کوره و ۶۱ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز تخصیص یافت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه در فروردین ماه ۹۶ از تعداد یک هزار و ۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر تعداد ۱۱۶ مورد پرونده تخلفاتی کشف شد تصریح کرد: ارزش ریالی کل پرونده‌ها ۸۴ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۸۰۰ ریال بوده که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: در فروردین ماه به دنبال ۴۵۴ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر، تعداد ۲۳ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۹ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۸۰۰ ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.