در هیچ کشوری قاری میزبان به اندازه قاری های کشور ما استرس ندارند به دلیل اینکه هیچ کسی او راکمک نمی کند.

احمد ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص مسابقات قرآن کریم گفت: مسابقات ما چند وجه دارد و یک وجه آن بحث داوری است البته به خاطر اینکه من عضو هئیت داوری هستم این حرف را نمیزنم بلکه منصفانه بخواهم بگویم ما خیلی تلاش می کنیم تا بهترين های دنیا راانتخاب کنیم علاوه بر این جلسات توجیهی برای یکسان سازی داوران  تشکیل می دهیم .

وی ادامه داد: سال گذشته کمیته هایی  با حضور داوران خارجی تشکیل داده ایم تا یکسان سازی را انجام دهیم تاآیین نامه های ما مانند الگویی در سطح جهان باشد. 

قاری بین الملی قرآن عنوان کرد: در خصوص کمیت اجرایی مسابقات با وجود برخی از مشکلات به خاطر اینکه امسال در پنج رشته شرکت کننده داریم و تعداد آنها 400نفر است به هر حال مشکلاتی وجود دارد. 

وی در خصوص تلاوت های شرکت گنندگان اظهار داشت : تلاوت های خوبی را در این دو روز داشتیم و برخی از تلاوت ها تعیین کننده است به همین اندازه که قاری بین المللی خودمان تردید دارد چراکه رقابت های سالم و منصفانه ای در این مسابقات انجام می شود می توانم بگویم در هیچ کشوری قاری میزبان به اندازه قاری های کشور ما استرس ندارند به دلیل اینکه هیچ کسی او راکمک نمی کند.

وی افزود: سال های گذشته سطح تلاوت قاریان ما با کشورهای دیگر فاصله داشت و به راحتی مقام اول کسب می کردند اما امروز تلاوت قرآن نسبت به قبل شناخته شده است و باعت رشد آنها شد وبه قاریان ما نزدیک شده اند. امیدوارم قاریان ایرانی تلاوت های خوبی داشته باشند .

مدیر رادیو قرآن در خصوص پوشش سی و چهارمین مسابفات قرآن کریم عنوان کرد : افتتاحيه ،اختتاميه را از رادیو قرآن و رادیو تلاوت  پوشش می دهیم اما در طول مسابقات تلاوت های عصر را کامل پخش می کنیم. 

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار