تقی زاده: میزبانی والیبال اردبیل تاثیر مستقیم بر توریسم دارد

تیم ملی امید 11 کشور ایران، پاکستان، چین، چین تایپه، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، استرالیا، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

تقی زاده : میزبانی والیبال اردبیل تاثیر مستقیم بر توریسم داردقادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : برگزاری مسابقات آسیایی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهانی فرصتی مغتنم و ارزنده برای استان اردبیل و گردشگری استان است. میزبانی بازی‌های آسیایی والیبال در این استان فرصتی ویژه برای توسعه توریسم ورزشی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: شرکت 11 تیم از 11 کشور آسیایی و پخش مستقیم مسابقات در رسانه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح بین الملل است.استقبال مناسب از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات و میهمانان خارجی که برای تماشای مستقیم بازی‌ها به استان اردبیل سفر می کنند امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات آسیایی والیبال از نهم اردیبهشت وارد استان اردبیل خواهند شد و از یازدهم تا نوزدهم اردیبهشت مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.