بیش از 30 برنامه بمب‌گذاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) پارسال کشف و خنثی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پانزدهمین مراسم سالگرد درگذشت عزت‌الله دامادی نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در امامزاده یحیی ساری گفت: طی سال گذشته بیش از 30 برنامه بمب‌گذاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است که فقط در مورد پنج مورد به مردم اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان با هوشیاری تمام اجازه به چالش کشیدن کشور را به هیچ جانور تروریستی نمی دهد.

وزیر اطلاعات با اشاره به ناامنی در کشورهای مختلف گفت: امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

علوی گفت: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروزی‌های متوالی را کسب کردند و سربلند هستند و همواره نشان داده اند هیچگاه از شهادت در راه خدا و اسلام هراس ندارند.

وزیراطلاعات با اشاره به این نکته که عطر ولایت اهل بیت ابتدا در خطه مازندران پیچیده است گفت: هرجایی از نقاط عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی رفتیم شاهد حضور مردم ولایتمدار مازندران و لشکر 25 کربلا بودیم و این نشان از شهادت طلبی فرزندان این خطه است.

علوی افزود: دوستی و صمیمت بین بنده و مرحوم دامادی که از سال ها قبل در مجلس شورای اسلامی به وجود آمدموجب حضور بنده در این مراسم شده است.

وی با بیان اینکه مرحوم دامادی فردی دلسوز، خدوم و شریف برای مردم حوزه انتخابیه خود بود.گفت: وی دارای سلامت نفس، متدین و متلزم به احکام شرع مقدس بود و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانست.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.