قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا باید نسبت به مسائل مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور هوشیار باشند.

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هم اکنون فرزندان شهدا در حال قدرت سازی در کشور هستند و با وجود اینکه پدر خود را ندیده‌اند ولی در وصیت نامه که از پدر شهیدشان بر جای مانده، پیام هایی را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا با تحصیلات عالی نقش خوبی را در جامعه ایفا می‌کنند که این امری مبارک و استثنایی است، تصریح کرد: در مسیر حرکت انقلاب اسلامی هم اکنون کشور در مسائل دفاعی، امنیتی، سیاست خارجی، فناوری‌ های موشکی و اقتدار منطقه ای در جایگاه رفیع قرار دارد و در عرصه اقتصادی، فرهنگی و مسائل اجتماعی نیز باید مشکلات موجود در کشور رفع شود تا به اقتدار دست یابیم که در  بین فرزندان شهدا با قدرت سازی می‌توانند به مقابله با این حفره‌ ها پرداخته و از ارزش‌ها و ارثیه پدران خود دفاع کنند.

سردار انصاری با اشاره به اینکه مردانگی، آزادگی، فداکاری، شجاعت و پایبندی به ولایت فقیه میراث بر جامانده پدران شهید برای فرزندان خود است، اضافه کرد: ضرورت دارد تا فرزندان شهدا هوشیار بوده و با این سرمایه بزرگی که در اختیار دارند یکبار دیگر در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و مسائل اجتماعی نقش آفرینی کنند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جامعه ایثارگری در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی ایران قرار دارد و با توجه به اینکه سربازان جبهه نرم همانند سربازان جبهه سخت نیاز به اطلاعات سازمان یافته دارند، به همین دلیل نیز در حال حاضر نظام سلطه در فضای مجازی به جنگ جامعه ایثارگری آمده است.

وی در پایان گفت: بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید دشمن را از فضای مجازی بیرون کنیم، فرزندان شهدا  می‌توانند در فضای مجازی نقش آفرینی کنند و همانند پدران خود که در دوران دفاع مقدس قدرت ساز  بودند آن ها  نیز در جنگ نرمی که هم اکنون در حال ادامه است قدرت ساز باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار