گرگان؛

مردم شعار های انتخاباتی نامزدها را بررسی کنند

مردم با درک خود شعارهای انتخاباتی را تجزیه و تحلیل و فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر گفت : حضرت امام موسی بن جعفر(ع) در وصیت خود به هشام می‌فرماید خداوند متعال فرمودند اهل فهم و خرد افرادی هستند که سخنانی را که می‌شنوند با درک و منطق خود تجزیه و تحلیل کنند و هر سخنی را به راحتی قبول نکنند.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار افزود: 27 رجب روزی است که خداوند با بعثت پیامبر بر سر مسلمانان منت نهاده اما این منت به معنای به رخ کشیدن نبوده بلکه به معنای (منّه) یعنی بزرگترین نعمتی که خداوند برای انسان ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: خداوند با انتخاب پیامبرانی از بین مردم خواسته تا این آنها آیات خداوند را بر مردم تلاوت کنند، مردم را تزکیه دهند و به خوبی‌ها دعوت کنند.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ادامه داد: در این حادثه تروریستی که آمریکا در سوریه انجام داد 126 نفر شهید شدند و همه دنیا نظاره‌گر بودند و برخی از آن‌ها هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و این نشانه نداشتن خرد در این زمینه است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه به فرزندش می‌فرماید که مبادا برای جا و مقام سر تسلیم در مقابل بندگان خدا فرو آورید چرا که مولا علی حُریت و آزادگی را مربوط به افرادی می‌داند که به عبودیت خداوند عمل کنند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.