خطیب جمعه زنجان: مردم نقش اصلی و تعیین کننده درانقلاب اسلامی را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان در خطبه های این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات  29 اردیبهشت از داوطلبان و هواداران آنها خواست درطول زمان برگزاری تبلیغات انتخابات از تخریب کردن هم دیگر خود داری کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان هم اشاره کرد و افزود:تمکین به قانون نشانه رشد و بالندگی هر جامعه است.
 
وی افزود:مردم نقش اصلی و تعیین کننده در انقلاب اسلامی را دارند .
 
خطیب جمعه زنجان با گرامیداشت  دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه پاسداران علاوه بر پاسداری از مرز و بوم ، این روز ها عملکرد درخشانی درعرصه های سازندگی و خدمات رسانی از خود به جای گذاشته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به اقدامات قرار گاه خاتم الانبیاء  و اجرای طرح های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت:اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط این نهاد امید را در دل مردم مناطق محروم زنده کرده است.
 
امام جمعه زنجان در بخش دیگری ازصحبت های خود پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس را یکی از روزهای فضاحت بار در تاریخ سیاسی این کشور  دانست و گفت:آمریکا همواره با توطئه های مختلف دشمنی خود با ایران را ثابت کرده است و دراین تاریخ با تبدیل سفارتخانه به جاسوس خانه به این موضوع تاکید کرد.
 
وی 25 رجب سالروز شهادت امام موسوی کاظم را تسلیت گفت و همچنین 27  رجب عید مبعث را بزرگترین عید بشریت عنوان کرد.
 
 
 
انتهای  پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.