نمایشی کمدی تراژدی "منهای دو" در مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت از امروز اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این نمایش مناسب همه اقشار و خانواده ها در رده سنی نوجوان تا کهن سال است گفت: مخاطب پس از تماشای این نمایش برای لحظاتی نورافکن های سالن بر قسمتهای تاریک زندگیش تابیده و نور امید را در دل بسیاری روشن می کند.

فیروز فاضلی با بیان اینکه نمایش منهای دو جدیدترین اثر از گروه نمایشی جهش به کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی و رضا حقی است تصریح کرد: این نمایش از امروز به مدت 8 روز در مجتمع خاتم الانبیا(ص)رشت به روی صحنه خواهد رفت .

منهای دو قصه دو پیرمرد است که در بیمارستان بستری هستند و مطلع میشوند که به دلیل پیشرفت بیماری سرطان چیزی از عمرشان باقی نمانده؛ بنابراین تصمیم میگیرند از بیمارستان فرارکنند و باقی عمرشان را خوش بگذرانند.

این دو به محض خروج از بیمارستان با زنی مواجه میشوند که نزدیک وضع حملش است ولی شوهرش اطلاعی ندارد که زن راهی بیمارستان شده تا کودکش را به دنیا بیاورد پس از پل و ژول میخواهد به سراغ شوهرش رفته خبر را به او برسانند.این دو به خانه زن میروند ولی شوهر را نمیابند پس وارد سفر پرماجرایی میشوند و

 

انتهای پیام/اص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.