تبریز؛

برگزاری مراسم گرامی داشت جان باختگان سیل آذرشهر+تصاویر

مراسم گرامی داشت جانباختگان سیل هفته گذشته آذرشهر عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار در مسجد جامع حاج کاظم آذرشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این مراسم با شکوه که با شرکت مردم  شهرستان آذرشهر و جمعی از مردم شهرستانهای شمال غرب کشور برگزار شد ، یاد و خاطره جان باختگان سیل جمعه گذشته آذرشهر گرامی داشته شد.
  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : صبر بر مصیبت و مقاومت در برابر مشکلات از نشانه های مومنان واقعی است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود : خداوند متعال بندگانش را با انواع مختلف بلاها آزمایش می کند و باید در برابر مشیت الهی صبور و شکرگزار بود.
وی با اشاره به حادثه تلخ طغیان سیل در محدوده پل غله زار خاطر نشان کرد :  بررسی ها نشان می دهد مردم برای عکس سلفی گرفتن یا تفریح زیر پل جمع نشده بودند بلکه زیر پل راه گذر محسوب می شد.
امام جمعه تبریز تصریح کرد : باید برای مشخص شدن علت اصلی حادثه و شناسایی مقصران ، بررسی های دقیق تری صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی با تجلیل از همکاری تنگاتنگ مردم ، دستگاهها ، نیروهای سپاهی  ،  انتظامی و امدادی برای یافتن اجساد جانباختگان تاکید کرد : مسئولان دستگاههای اجرایی و امدادی باید تلاش کنند تا بار دیگر حوادث تلخ و جانگداز این چنینی در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه روی ندهد.
بر اثر طغیان رودخانه سل جایی آذرشهر در جمعه گذشته 22 نفر از شهروندان آذرشهری متاسفانه جان خود را از دست دادند .
شهرستان آذرشهر با حدود 120 هزار نفر جمعیت در غرب آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/خ


برگزاری مراسم گرامی داشت جان باختگان سیل آذرشهر

برگزاری مراسم گرامی داشت جان باختگان سیل آذرشهر

برگزاری مراسم گرامی داشت جان باختگان سیل آذرشهر



برگزاری مراسم گرامی داشت جان باختگان سیل آذرشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار