رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ مدیریت جهادی راهگشای مشکلات جامعه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اسمعیل کریم زاده در اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان در سال جدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای فرهنگی سازمان بیان کرد: داشتن روحیه جهادی و استفاده از تدبیر و برنامه ریزی‌های مناسب توسط مسئولان و مدیران، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت بخش‌های تولیدی است.
کریم زاده افزود: انجام فعالیتهای فرهنگی و توسعه و ترویج این فعالیت‌ها منوط به یک بخش یا واحد سازمانی نیست و باید با مشارکت تمامی اعضای یک مجموعه صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی با سرلوحه قرار دادن مدیریت جهادی توانست منشا تحول و پیشرفت کشور را فراهم نماید.
کریم زاده در ادامه بر اهتمام ویژه در جهت رونق اقتصادی و تولید، توسعه صادرات غیرنفتی در استان اجرای برنامه‌های ارتقاء بهره وری و افزایش تولیدات محصولات راهبردی در استان تاکید کرد.
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار محوری سال، باید ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی در بین اعضای مجموعه در اولویت کارهای اجرایی قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین ساجدی نژاد اظهارکرد: برنامه‌های شورای فرهنگی سازمان در سال گذشته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بود که موفقیت‌های کسب شده شایسته تقدیر است.
ساجدی نژاد با بیان اینکه در سال جدید نیز برنامه‌های شورا در راستای تحقق شعار سال تدوین و اجرایی می‌شود، افزود: از اهم برنامه‌های تدوین شده در سال جاری، فرهنگ سازی جهت مصرف کالاهای داخلی، تعمیق فرهنگ مدیریت جهادی، تداوم آموزشهای عقیدتی، انجام مشاوره‌های فرهنگی، برگزاری اردوهای زیارتی، برگزاری مسابقات فرهنگی است که در دستور کار شورای فرهنگی سازمان قرار دارد.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ابعاد مختلف فرهنگی و عقیدتی در سازمان، ادامه داد: احیای فرایض دینی و شعائر اسلامی، هدایت کارکنان در راستای آرمان‌های والای امام راحل (ره) و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراقبت بر تحقق موارد مذکور به منظور پاسداری از خط ولایت فقیه و جلوگیری از انحراف آن از جمله اهداف شورای فرهنگی سازمان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.