حزب‌الله لبنان با برگزاری برنامه‌ای رسانه‌ای در مناطق مرزی جنوب این کشور، به تشریح اقدامات دفاعی رژیم صهیونیستی از بیم روبرو شدن با رزمندگان مقاومت پرداخت.

حزب‌الله اقدامات رژیم صهیونیستی را در مرز لبنان تشریح کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار از منطقه اللبونه در مرز جنوبی لبنان، گزارش داد: بخش تبلیغاتی حزب‌الله لبنان با برگزاری برنامه‌ای رسانه‌ای با حضور خبرنگاران متعدد به نمایش سیستم های دفاعی نصب شده توسط رژیم اسرائیل در نزدیک مرز لبنان پرداخته است. 

خبرنگار المنار گفت: اسرائیل که در گذشته همواره در این مناطق مرزی ادوات نظامی و تهاجمی مستقر می کرد، اکنون به نصب ادوات دفاعی روی آورده است. این تجهیزات از سواحل ناقوره در غرب تا ارتفاعات شبعا در شرق نصب شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفته است که سید حسن نصرالله در یک سخنرانی اعلام کرد در صورت وقوع هرگونه تجاوزی از سوی اسرائیل، از نیروهای مقاومت خواهیم خواست وارد منطقه الجلیل شوند.

خبرنگار المنار افزود: تجهیزاتی که اسرائیل در این مناطق مستقر کرده بسیار پیشرفته و عموماً در زمینه ایجاد پارازیت و سیستم های ارتباطی بی سیم است. اسرائیل همچنین تدابیری امنیتی در این منطقه به اجرا گذاشته است که شامل نصب سیم خاردار و سیستم های پایش الکترونیکی نظیر دوربین‌های نظارتی می‌شود.

خبرنگار المنار افزود: اسرائیلی‌ها همچنین مشغول تخریب اراضی و ایجاد موانع جغرافیائی در این مناطق هستند تا پیشروی‌های نیروهای مقاومت را در جنگ بعدی با تاخیر همراه سازند. اما همان گونه که رهبر مقاومت اعلام کرده است، نیروهای مقاومت نیز در برابر این گونه اقدامات اسرائیل برنامه هایی دارند و اسرائیل به خوبی می داند که نیروهای مقاومت با دقت تحرکات آنها را زیر نظر گرفته است. 

مقامات اسرائیلی همواره اعلام کرده‌اند هنگامی که در این مناطق مرزی تحرکاتی دارند، نیروهای مقاومت با دقت رفتار آن ها را زیر نظر دارند و خود را آماده می سازند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار