مدیرنظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان از کشف 20 هزار قطعه انواع صنایع دستی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی با اشاره به اینکه در بازرسي انجام شده در 30 فروردین ماه توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از يك واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 10 دستگاه ويدئو پرژكتور خارجي قاچاق کشف و ضبط شد، اظهار داشت: ارزش این دستگاه ها 200 میلیون ریال بود که بعد از جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح داده شد.

وی همچنین به کشف 20 هزار قطعه انواع صنایع دستی قاچاق در اصفهان اشاره کرد و گفت: در تاریخ 29 فروردین امسال در بازرسي به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان، با همراهي پليس آگاهي و حكم مقام محترم قضايي، از يك واحد مسكوني در اصفهان، تعداد 20 هزار قطعه انواع صنايع دستي خارجي قاچاق، به ارزش 12 میلیارد ریال كشف، ضبط و برای سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح شد.

مدیرنظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان افزود: همچنین در این تاریخ در بازرسی از يك واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 400 عدد ادوات موسيقي خارجي قاچاق، به ارزش 520 میلیون ریال كشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از يك واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 25 دستگاه دوربين ديجيتال قاچاق، به ارزش 700 میلیون ريال كشف، ضبط و جهت انجام سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح شد.

به گفته محمدی، طی چند روز گذشته در بازرسی صورت گرفته از يك واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 2000 عدد لامپ LED  قاچاق كشف و ضبط شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.