مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در 11 اردیبهشت همزمان با روز کارگر دو بیمارستان ساخته شده تامین اجتماعی در اهواز و ایلام به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه همایش سراسری تامین اجتماعی، برنامه محور، پشتوانه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر 2 بیمارستان ساخته شده تامین اجتماعی در اهواز و ایلام به بهره برداری خواهد رسید. این 2 بیمارستان در تراز و با کیفیت بیمارستان میلاد تهران ساخته شده است.

وی همچنین در ادامه بودجه کل امسال سازمان تامین اجتماعی را 85 هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: از این میزان حدود 20 هزار میلیارد تومان برای درمان افراد تحت پوشش سازمان در نظر گرفته شده است.

نوربخش تاکید کرد: در سال جاری اجرای 150 پروژه را در دستور کار خود قرار داده ایم و 40 پروژه در 6 ماه ابتدای سال به بهره برداری می‌رسد، به ویژه اینکه امسال محور فعالیت‌های ما رونق کسب و کار و تولید است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: برای افراد تحت پوشش و مستمری بگیر سازمان، دستمزدی بالاتر از 14 و نیم درصد پیشنهاد شده است که هفته آینده تصویب و ابلاغ می‌شود.

نوربخش خاطرنشان کرد: در طی چند سال اخیر به طور مستمر افزایش حقوق مستمری بگیران بیشتر از میزان تورم بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار