سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:



3807...0917:سلام محمودی از بندرعباس من از شرکت ایران خودرو گله دارم چرا ماشینهایی که دست مردم میدین مشکل داره و به نمایندگیهای مجاز هم میبریم کسی پاسخ گو نیست که الان ماشین ما بخاطر مشکل ایربگ منجر به تصادف شده ..



8229...0914:سلام. من از یکی از شهرستان های تبریز مرند. یامچی پیام میدم. در شهر ما یک غسالخانه درست کردن بالای شهر که قراره آرامستان هم اونجا باشه. اونم بغل منبع آب شهر از نظر وزارت بهداشت مشکل اساسی دارد اما چند نفر سودجو با انجام اعمال غیر قانونی دارن درست میکنن. لطفا شما بداد ما برسید



3136...0918:سلام
لطفا گزارشي از پياده راه 17شهريور تهيه كنيد كه با كلي هزينه حد فاصل ميدان امام حسين تا ميدان شهدا به پياده راهي زيبا تبديل شد اما كمتر از يكسال دوباره تبديل به خيابان شد!!!


2306...0915:سلام در خراسان جنوبی شهرستان در میان کارخانه قند قهستان به خاطر نبود چغندر تعطیل شده و در پیرانشهر چغندرها خراب میشن,انتقال بدهند لطفا به اینجا ...پیگیری کنید.


2964...0936:سلام خسته نباشیدخواهش می کنم گزارشی از وضعیت اسفناک مترو و پرس شدن مردم در قطار مترو تهیه کنید..بگویید فکری به حال مترو گلشهر _صادقیه .....صبح ها خیلی خیلی شلوغ است حتی جای سرپایی ایستادن ندارد نمیشود نفس کشید .


6802...0935:باعرض سلام و خسته نباشید
توی یکی از خبرها شنیده بودیم که دیگه کمبود داروهای کمیاب رو نداریم,ولی الان چند ماه میشه که با گشتن داروخانه به داروخانه بزور ویتامین ب دو صدمیلی گرم رو پیدا می کردیم ولی الان به بزرگترین داروخانه های تهران,مشهد وشهرهای حومه مشهد را هم گشتیم پیدا نکردیم..پیگیری کنید..

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار