مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اولویت اصلی این مجموعه در سال جاری را ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری با بیان این مطلب افزود: اولویت اصلی این مجموعه در سال جاری ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی شامل 3 هزار کیلومتر راه اصلی و 8 هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات از جمله ایجاد چاله در جاده های برون شهری بعد از پایان فصل زمستان اظهار کرد: چنین تخریب هایی بعد از تغییر شرایط جوی خود را نشان می دهد اما در طول فصل زمستان امکان تامین و تولید آسفالت گرم وجود ندارد و جهت سهولت ترددهای بین شهری با استفاده از اقدامات زودبازده نسبت به لکه گیری با استفاده از آسفالت سرد اقدام شد.

این مقام مسئول یادآور شد: نگهداری از محورهای ارتباطی در آذربایجان غربی بدلیل وسعت راههای استان دشواری های خاصی دارد که با تدابیر ویژه و مدیریت اصولی نسبت به این کار اقدام می شود تا روند ترددها و همچنین ایمنی مسافران متردد در جاده ها به بهترین نحو صورت پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به طرح انتقال معاونت راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی به ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از سال گذشته عنوان کرد: آذربایجان غربی بعنوان نخستین استان کشور نیست به عملیاتی سازی این طرح اقدام کرد و از این رو کارها نیز زودتر آغاز و منابع مالی قابل توجهی نیز شد و این روند جذب اعتبارات در سال جاری نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.