شرکت توزیع برق استان سمنان در سه سال اخیر موفق به انجام 235 میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه ها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در کارگاه تخصصی مدیریت خلق منابع مالی در حاشیه کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق در دانشگاه سمنان افزود: این صرفه جویی با اقدامات متعدد این شرکت در اجرای امور پیمانکاری، انجام رزمایش خدمت متعالی و نیز توجه به اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی تصریح کرد: حجم صرفه جویی می تواند ارزش قیمت تمام شده تولید برق را 10 درصد کاهش دهد.

 موسوی زاده در بحث خود با عنوان مدیریت خلق منابع گفت: هدف از این بحث این است که چگونه می توان از منابع محدود بهره برداری و به اهداف سازمان رسید.

وی با ارائه مباحثی، لزوم صرفه جوئی در هزینه ها را مورد تاکید قرار داد و توجه به مدیریت منابع مالی و مدیریت نیروی انسانی را مورد اشاره قرارداد.

موسوی زاده به اقدامات شرکت توزیع برق در کاهش هزینه ها و صرفه جویی اشاره کرد و گفت: این شرکت با انجام اقدامات و اجرای پروژه های عمرانی خود 17 میلیارد ریال صرفه جویی داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرای رزمایش خدمت متعالی و بهسازی شبکه ها اشاره کرد و گفت: در سال 95 با انجام 14 رزمایش رقمی معادل 285 میلیون ریال صرفه جویی شده است.

وی این صرفه جویی را شامل 66 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی، 546 نفر ساعت در بخش پرسنل، خودرو و اتفاقات و 188 ساعت در کارکرد جرثقیل بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با انجام 62 رزمایش تاکنون 514 کیلومتر اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی، تعویض دو هزار و 103 مقره معیوب و پایه مقره، نصب 578 دستگاه سرچراغ جدید روشنایی معابر انجام شده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار