استاندار همدان با بیان اینکه ۶ خیابان اصلی همدان با رضایت شهروندان پیاده‌راه می‌شود گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن همدان با حضور رئیس جمهور زده می‌شود.

۶ خیابان اصلی همدان پیاده‌راه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در اجلاس ماهانه اصناف همدان اظهار داشت: 6 خیابان اصلی همدان با رضایت مردم پیاده راه خواهد شد.

نیکبخت بیان کرد: یک سوم اعتبار این طرح را استان، یک سوم شهرداری و شورا و یک سوم دیگر را وزارت راه و شهرسازی تأمین می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه در سال 95 هر ماه بین 800 تا هزار شغل بر اساس آمار تأمین اجتماعی در استان همدان ایجاد شده است گفت: 1700 کارگاه جدید بر اساس آمار تأمین اجتماعی در همدان ایجاد شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: در دوران دولت یازدهم به میزان 8 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شد که با بهره‌برداری از همه این طرح‌ها مشکلات اشتغال حل می‌شود.

نیکبخت از افتتاح و کلنگ زنی 300 طرح بزرگ و کوچک با حضور رئیس جمهور در همدان خبر داد و تصریح کرد: 10 اردیبهشت ماه صدای سوت قطار در همدان شنیده می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.