اذانی با صداهای آسمانی ۴ موذن از یک خاندان بزرگ+فیلم

در این گزارش تلفیقی از صدای چهار موذن از یک خاندان را خواهید شنید.

اذانی با صداهایی آسمانی ۴ موذن از یک خاندان بزرگبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،اذانی را خواهید شنید که تلفیقی از صدای چهار نفر از خاندان بزرگ  و محترم موذن زاده است.این چهار موذن عبارتند از رحیم موذن زاده اردبیلی که در پنجم خرداد ماهِ سال 1384 بر اثر سرطان درگذشت و به رحمت ایزدی رفت، این مرد بزرگ به بلال ایران شهرت داشت.

نفر دوم سلیم موذن زاده اردبیلی است که برادر رحیم بود و در  دوم آذرماهِ 1395 دعوت حق را لبیک گفت. وی در زمان حیات خود روزانه حدودا 5 ساعت را به مداحی سپری می کرد.

داود موذن زاده هم صدای سماوی خود را از این خاندان به ارث برده بود و در اذان گفتن نیز سبک خاصی داشت.سرانجام استاد داود موذن زاده اردبیلی نیز در سال 1370 هنگام بازگشت از سفر کشور جمهوری اذربایجان در مرز دچار عارضه قلبی شده و پس از انتقال در بیمارستان شهر آستارا دارفانی را وداع گفت و اما ودود مؤذن برادرزاده رحیم و فرزند سلیم موذن‌زاده اردبیلی به سال ۱۳۳۹ در شهر اردبیل در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان باز کرد و به لحاظ موروثی بودن صدای خوش در خانواده مؤذن‌زاده اردبیلی وی نیز از این موهبت بهره‌مند شد .

اکنون با هم به شنیدن این شاهکار خلق شده با تلفیق صداهای آسمانی این چهار موذن در کنار هم می نشینیم.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
توبهشت الان دارن حلش میبرن چون سر عهدی که با خداون بسته بودن واسبادن مثل مرد خدا رفتگان رحمت وزنده اش رو عاقبت به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
رحمت خداوند بر این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
عمرانی.بوشهر
۱۱:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
لذتی که در اذان موذن زاده اردبیلی هست فقط در ربنای استاد شجریان یافت میشه