کدام قسمت انتخابات حق الناس است!؟ + فیلم

مراقبت از رأی هر ایرانی، واجب شرعی و اسلامی است و هیچ کس حق ندارد در این امانت خیانت کند، ضمن اینکه نتیجه آرای مردم نیز مظهر کامل حق الناس است و همه باید در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراقبت از رأی هر ایرانی، واجب شرعی و اسلامی است و هیچ کس حق ندارد در این امانت خیانت کند، ضمن اینکه نتیجه آرای مردم نیز مظهر کامل حق الناس است و همه باید در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک دانلود 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام . امیدوارم هرکس که رئیس جمهور شد بتونه به معنای واقعی و حقیقی جلوی این همه دزدی ها و دست درازی های بی حساب به بیت المال رو بگیره . تنها راه نجات کشور و مردم مقابله و برخورد قاطعانه با قانون گریزی مسئولان و آقازاده های دزدشان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
اهان اونوقت وظیفه شرعی من هست بیام رای بدم اونوقت وظیفه شرعی نامزد نیست و رئیس جمهور که بیاد یه مشت دروغ تحویل ملت بده بعدم حرفاش یادش بره وظیفه شرعی نیست که عمر یک جون و تباه کنه برید برید اگه خدارو قبول دارید ازش بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بهترین انتخاب این دوره دکتر قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام
من امروز وارد شیراز شدم از سمت بندر عباس ورودی شهر پر از عکسهای آقای روحانی و نوشته های ان مبنی بر عملکرد و افتتاحیه پروژها در سال 95 ایا این تبلیغات زود هنگام و حق الناس نیست لطفا گزارشی تهیه فرمایید
آخرین اخبار