سرپرست تیم پیکان گفت: تیم ما هنوز هم به کسب سهیه آسیا فکر می کند و ما امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی با سیاه جامگان را کسب کنیم.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم های پیکان و سیاه جامگان که فردا برگزار می شود اظهار کرد: تیم ما هنوز هم به کسب سهیه آسیا فکر می کند و ما امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی با سیاه جامگان را کسب کنیم.

وی افزود: تیم پیکان حتی اگر انگیزه کسب سهمیه آسیا را هم نداشت، باز هم مقابل سیاه جامگان با تمام توان بازی می کرد زیرا ما  نمی خواهیم در حق هیچ کدام از تیم های لیگ اجحاف شود.

سرپرست تیم پیکان در مورد بازیکنان محروم یا مصدوم این تیم برای دیدار با سیاه جامگان گفت: برای بازی فردا هیچ کدام از بازیکنان مصدوم نیستند اما صاد بارانی به دلیل محرومیت نمی تواند پیکان را همراهی کند.

طهماسبی با اشاره به عدم شرکت مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان و سیاه جامگان عنوان کرد: پرواز تیم ما به مشهد حدود یک ساعت و سی دقیقه تاخیر داشت و به همین دلیل  جلالی و هیچ یک از اعضای تیم نتوانستند در نشست خبری شرکت کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار