کرمانشاه؛

ارتقای تربيت و آموزش از اولويت های انتظامی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: مباحث مورد توجه در قرارگاه جهادی ارتقای تربيت و آموزش در سال 96 از اولويت های انتظامی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در بيستمين جلسه قرارگاه جهادي تربيت و آموزش و هجدهمين جلسه گروه علمي انتظامي استان، رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي ناجا، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و اجرای فرامين فرماندهي كل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) را مورد تاكيد قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهي، استفاده از تجهيزات مناسب و بر اساس تكنولوژي هاي روز را اساس اقتدار پليس دانست.

وي خاطرنشان کرد: رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد و اقتدار در سايه تعالي رفتار کارکنان، تحقق پيدا خواهد کرد.

اين مقام ارشد انتظامي، ارتقای کيفي منزلت اجتماعي پليس را در سايه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوي ماموران انتظامي باعث کسب عزت مي شود و در سايه همين خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت مي دهد واین از توفيقات الهي است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه خدمت توام با صلابت و احترام و اجراي صحيح قانون از وظايف نيروي انتظامي است، گفت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي، تامين امنيت و آسايش فردي و اجتماعي مردم بوده و سازمان نيز خروجي كار خود را رضايت و خشنودي و آرامش مردم مي داند.

وی در ادامه این جلسه اظهار کرد: با بهره گيري از پتانسيل موجود در استان و نیروهای مجرب و کاردان، تيم آموزش تخصصي تشکيل و با يک برنامه منسجم و منطقي جهت ارزيابي آموزشي و ارائه آموزش هاي تکميلي به کارکنان در واحد هاي تابعه اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان افزود: استخراج آمار و بررسي سوابق موجود از شکست هاي ماموريتي و خطاهاي موجود جلوگیری می کند، لذا می بایستی سرفصل هاي آموزشي به نحوي برنامه ريزي شود تا اين خطاها به حداقل ممکن برسد.

سردار امان اللهی در پایان خاطرنشان کرد: مباحث مورد توجه در قرارگاه جهادي ارتقاي تربيت و آموزش اعم از تيراندازي، تعالي رفتار، ارتقای مهارت و ... در سال 96 از اولويت هاي انتظامي استان است و تمامي واحدها باید با جدیت بیشتری به آن بپردازند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.