مشهد؛

سیاست‌ها و رویکردهای آستان قدس محرومیت زدایی است

نگاه آستان قدس محرومیت زدایی است و بر این اساس سیاست‌ها و رویکرد خود را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: حفظ موازین موقوفه سخت است و از این رو می‌بایست با تدبیر بدنبال رفع مشکلات بین مردم و آستان قدس بود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بهره وری از اهداف موقوفات است افزود: منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری راهگشای مشکلات پیش رو است و بر این اساس با تشکیل کارگروه رفع موانع مشکلات سرخس تصمیمات و اقدامات خوبی با حفظ موازین موقوفه برای سرخس اتخاذ شده است که بزودی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

قائم مقام آستان قدس رضوی تصریح کرد: نگاه آستان قدس محرومیت زدایی است و بر این اساس سیاست‌ها و رویکرد خود را اجرا می‌کند.

بختیاری با اشاره به اینکه کارگروه رفع موانع اراضی شهری و مسکونی فعال خواهد شدگفت:هر جایی که لازم باشد آستان قدس خدمات یا مبالغی را پرداخت کند این کار را انجام خواهد داد.


حسین سنجرانی فرماندار سرخس هم در دیدار گفت:زمینه همکاری بیشتر بین مردم و آستان قدس رضوی فراهم شده است.

وی افزود:مردم مرزبان و مرزنشین سرخس از ارادتمندان به ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا (ع) هستند و همواره در خصوص پرداخت موقوفات تاکید دارند.

فرماندار سرخس گفت: حفظ شرایط موقوفه و رسیدگی به حق و حقوقات مردم از الویت کاری مسئولان محلی و آستان قدس است و از این رو با تشکیل کارگروه حل اختلافات بین مردم و آستان قدس شاهد نتایج بهتر برای آینده شهرستان قرار داریم.

سنجرانی با اشاره به استعداد‌ها و پتانسیل‌های سرخس تصریح کرد: انتقال مجتمع ۶۰۰ راسی دامی آستان قدس به خارج شهرستان یکی دیگر از مشکلات سرخس بوده و با توجه به اینکه سرخس مرکز تامین علوفه است می‌طلبد هرچه زودتر به شهرستان برگردد.

انتهای پیام//م. ر.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار