۵۰ فیلم برگزیده جشنواره بین المللی فیلم رشد برای دانش آموزان و معلمان ۱۱ منطقه آموزشی چهارمحال و بختیاری اکران شد.

اکران ۵۰ فیلم جشنواره رشد برای دانش آموزان
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اکران ۵۰ فیلم برگزیده بخش استانی چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بیش از ۷۰ مرکز نمایش فیلم در ۱۱ منطقه آموزشی استان خبر داد.

وی گفت: اکران این فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی از ۲۶ تا ۳۰ فروردین ماه جاری و با هدف توسعه فرهنگ بکارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی و تنوع بخشی به محیط‌ های یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت برای رده‌های سنی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم صورت گرفت.

امیدی با اشاره به نقش مهم جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت زیباشناختی و هنری را از ساحتهای مهم این سند بیان و اضافه کرد: روند رو به رشد استفاده از فضاهای مجازی و مسئولیت خطیر آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت، برنامه ریزی آموزشی و تربیتی در این زمینه را ضروری می‌سازد.

گفتنی است: جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با پیشینه قریب به ۵۰ سال، هر ساله توسط دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مخاطبان خاص این جشنواره، دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.